Menü

2015. február 25., szerda

Az elsõ Fülöp-szigeteki bejegyzés ^o^



Sziasztok!
Újra itt vagyok és újult erõvel állok neki a blogolásnak. ^o^/ Már fél éve vagyok kinnt a Fülöp-szigeteken, de eddig még nem sikerült egy posztot sem összehozni. Eleinte túl sokminden történt és mindenre volt idõm meg kedvem, csak blogot írni nem, aztán meg már lusta voltam belekezdeni és az ékezet nélküli külföldi laptop is jelentõsen lecsökkentette a kedvemet a pötyögésre. >< 

De annyian kérdezték és kérték, hogy írok-e, miért nem, írjak, hogy végül úgy döntöttem megint belekezdek. 
Köszönet az elsõ számú szponzornak, Kaorinnak, az õ kérdése volt az utolsó csepp a pohárban, hogy mostmár tényleg össze kell szednem magam. :P
Úgyhogy mostmár olvassátok! 


Ennyi idõ elteltével nem is tudom, hol kezdjem hirtelen. Úgyhogy most csak jöjjön egy kis gyors összefoglaló, hol vagyok, miért vagyok itt és mi történt, amióta itt vagyok. Aztán majd igyekszem frissítgetni mindenféle helyi érdekességgel és új történésekkel már a napokban. ^^


Tehát tavaly augusztusban költöztem a Fülöp-szigetekre a páromhoz, Jonathanhoz amikoris másfél év távkapcsolat után végre összegyūlt a pénzünk az utazásomra. Az egyik elsõszámú indok, amiért én jöttem ide, hogy már nagyon szerettem volna világot látni és kipróbálni a külföldi életet, hát meg is kaptam mindent.:D

A kaland rögtön egy több, mint 20 órás repülõúttal kezdõdött, 3 repülõvel szeltem át a fél világot, hogy idejussak. Életemben elõször repültem és mindezt teljesen egyedül vittem véghez, úgyhogy igazán büszke lehetek! 
Hihetetlen volt eleinte, annyi volt az újdonság egy kis utazás utan egy teljesen más világba csöppenni, sok sok idõ után végre tényleg együtt lenni, azzal akit szeretek, ezek után biztos vagyok benne, hogy bármi lehetséges, amit igazán akarunk. ^^


Jelenleg egy kicsi, de nagyon helyes lakásban élünk, amit a legjobban szeretek benne, hogy a ház háta mögött közvetlenül elterül egy hatalmas nagy rizsmezõ. Nagyon szeretem a rizsmezõket, annyira szép élénkzöldek. Itt rengeteg van, ahol lakunk, mert ez a város, meg az egész megye egyfajta mezõgazdasági terület, itt folyik az egyik lagnagyobb rizstermesztés. 

Ugyanakkor ez a triciklik városa is, az egész országban itt található a legtöbb tricikli, így eléggé egyedi és színes az itteni utcakép, és kifejezetten kaotikus is sokszor. :D
A másik kedvenceim pedig a fák, amíg még otthon voltam, el voltam ámulva attól, hogy itt mennyire más lesz minden, még a fák is.:D És igen, nagyon sok szép pálmafa, banánfa van mindenfelé, amiket imádok. ^^ Emellett még a távolban húzódó hegyek, a rizsmezõk szélén álldogáló bivalyok, a többi furcsa közlekedési eszköz, mint dizseppek teszik érdekessé a tájat.  Így összességében nagyon szeretem a helyet, ahol élünk, minden nap van valami ùjdonság, látnivaló, amit eddig még nem fedeztem fel. 
Késõbbi posztokban majd minden ilyesmit kifejtek, mi mindent látni itt. : )

Pálmafák a házunk mellett : )

Az otthoni rizsmezõ 



A mindennapok nagyon kellemesen telnek, elég sok szabadidõnk van, annyi, amit Magyarországon a fõsuli és a Mekiben való munka mellett el sem mertem volna képzelni. Itt egyelõre nagyon el vagyok kényeztetve ilyen szempontból. Ennek külön örülök, mert legalább sok idõt tudunk együtt tölteni Jonathannal, tulajdondképpen a nap 24 óráját. 。^‿^。
Emelett van idõm mindenfélére, amit korábban csak tervezgettem. Olvasás, tánctanulás, sütés-fõzés, sportolás, a háziállatkákkal való foglalkozás, mert idõ közben lett egy adoptált cicánk, egy kiskutyánk és 2 kiskacsánk is. Így igen, bevallom a blogolás is igazán belefér. :D

Összességében minden tökelétes itt, jobb helyre nem is kerülhettem volna.
Sok-sok mindenrõl akarok még írni, hiszen sok helyen jártunk már, sok érekességet tapasztaltam, de minden téma megérdemel egy külön posztot, hogy rendesen kifejthessem, így majd legközelebb. Ami ígérem, még a héten lesz, több képpel kiegészítve! (^・ω・^ )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése